Hét aanzoek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu Hét aanzoek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu

Hét aanzoek

Blijf op de hoogte en volg Jannet

25 November 2012 | Nederland, Eindhoven

Daar bij de Yakas tree

Nog een laatste bericht, ja ja. Er ontbreekt namelijk nog een bijzondere ervaring in mijn wereldreisverslagen. Terug naar 26 januari 2012.

Na eerst elkaar in hartje Hongkong te hebben teruggevonden,
op Kerstavond in een stomende treincoupé samen China binnen te zijn gereden,
een karig oud en nieuw te hebben gevierd in Kunming, China,
richting de Himalaya te hebben gefietst in de sneeuw op mijn verjaardag,
samen te hebben gesnorkeld op paradijselijk Bali,
nog verder, naar de andere kant van de aardbol te zijn gevlogen,
en vele metaaldetectors bij grenscontroles te hebben getrotseerd,
vond Maarten het in Nieuw-Zeeland tijd voor het ringetje dat hij al die tijd had meegesjouwd!

OOOOH, VERRASSING!!!

Tijdens een wandeling in tropische sferen door het Waipouabos op het Noordereiland - als op de foto's hieronder - , kwam hij met het bewuste ringetje op de proppen. Natuurlijk om een huwelijksaanzoek te doen… Nou ja, ‘natuurlijk’... weet wel wie je het vraagt ;-) .
Daar bij de Yakas tree, een enorme kauriboom van wel duizend jaar oud, met een doorsnee van zo’n vier meter en drieenveertig meter hoog, klonk het eerste ja-woord.

Het officiële ja-woord klinkt, hopen wij, op vrijdag 24 mei om 13.00 uur – in kleine kring - in Veere, waarna we onze verbondenheid en het leven graag op zaterdag 25 mei met een feestje - in grotere kring - temidden van het groen van het oude Zeeland willen vieren.
Inmiddels zitten we middenin de voorbereidingen én de voorpret om er, ook buiten Brabant, een ‘keigezellig’ feestje van te maken.

Dit was dan echt de laatste editie van deze wereldreis. Hard tijd ook, nu de waarbenjij.nu-opmaak buiten mijn wil om diep onder het nulpunt is gedaald :-o.
Bedankt voor het lezen en al jullie reacties, zowel geschreven als ongeschreven.

Op naar het feest en de ‘huwelijksreis’!

Jannet

• 25 November 2012 - 12:46

Andrea:

Wat leuk, proficiat!!!

• 25 November 2012 - 13:39

Danielle ( De Citadel ):

Hallo Jannet, wat leuk voor jullie. Gefeliciteerd en maak er samen wat moois van.

• 25 November 2012 - 13:46

Jeanette:

Hoi Jannet,

Oh, wat een romantische plaats om ten huwelijk gevraagd te worden. Het is zo mooi daar... Het is heel bijzonder wat jij en Maarten al in het leven gezien en meegemaakt hebben. Dat blijft een mooie herinnering voor altijd. Ik hoop dat jullie samen nog heel veel leuke en bijzondere dingen gaan doen. Ik wens jullie al het geluk toe voor de toekomst.

Veel liefs, Jeanette

• 25 November 2012 - 19:36

Leny Geschiere:

Heerlijk romantisch dit eind van je reisverhaal!
    Heel veel plezier en geluk en wijsheid wensen wij jullie tweetjes toe.

De voorpret is al begonnen merkten we op je vaders verjaardag: het is een hele organisatie
    maar ook wel heel leuk.
    En als het goed is doe je dit maar 1 keer in je leven; geniet er samen van!

Groeten Izaäk en Leny

• 25 November 2012 - 20:38

Yolanda Meijer:

Goh Jannet wat leuk, en dat horen we nu pas :).

Hartelijk gefeliciteerd van mij en natuurlijk ook de felicitaties voor Ome Lous en Tante Anneke, Jan en Willem.

Geniet van jullie dagen en reis en ik wens jullie een heel fijn huwelijk toe.

Liefs en groetjes,
    Yolanda

• 26 November 2012 - 09:02

Susan:

Ja ja, eindelijk het verslag! Wat romantisch zeg!
    Super leuk, geniet van de voorpret!

Goretjes, Susan

• 26 November 2012 - 14:49

Saskia Van Deijne - Van Tilborg:

We hebben het er afgelopen donderdag al (veel te kort) over gehad, maar nu het verhaal erbij!
    Jeetje, wat bijzonder!
    Van harte gefeliciteerd en geniet van alle voorbereidingspret die gaat komen...
    Genieten, genieten, genieten!! Voor je het weet is het voorbij!

xxx

• 27 November 2012 - 08:58

Maaike:

Gefeliciteerd, wat leuk. Geniet van alle voorbereidingen en voorpret ;-) En daarna natuurlijk van jullie mooie dag.
    xxx en veel liefs Maaike

• 27 November 2012 - 14:15

Dita Tolkamp:

Lieve Maarten en Jannet,

Van harte gefeliciteerd met jullie beslissing om te gaan trouwen.
    Jullie zijn niet over één nacht ijs gegaan en dit is een heel bewust ja zeggen tegen een leven samen.
    Ik en ook Wim (hij is net vanmorgen voor een aantal weken naar Viëtnam vertrokken ) wensen jullie nog een heel mooi leven samen in verbondenheid toe.

Veel liefs en de hartelijke groeten van Dita Tolkamp

• 28 November 2012 - 16:03

Edit:

Ahaaaaaaaa
    Dus zo is het gegaan.
    Wouw, super mooi!
    En die foto van de boom had ik al voorbij zien komen maar het -extra- verhaal erbij kende ik nog niet.
    Nogmaals gefeliciteerd!!!!!

Liefs, Edit