Jet's Multicultireis - Reisverslagen van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu Jet's Multicultireis - Reisverslagen van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu

Jet's Multicultireis

Een reis van Italie, naar Turkije, naar de Sinai en verder naar het oosten: de Himalaya, India, China, Indonesie, Nieuw-Zeeland en wie weet waar nog meer. Onderweg hoop ik mensen van verschillende religies en culturen te ontmoeten.

Ik begin in m'n eentje in Assisi, maar wordt delen van de reis vergezeld door mijn broer Willem, mijn vriend Maarten, mijn vader Lous en misschien nog door enkele vrienden. Via deze site kun op de voet volgen hoe de reis verloopt.

Recente Reisverslagen:

25 November 2012

Hét aanzoek

27 Juli 2012

Wonderful people

30 Mei 2012

China BOEIT

25 Mei 2012

Best op Bali

24 April 2012

Eerst Oost, dan West, Thuis toch Best?
Jannet

Hallo beste lezer! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn wereldreisblog. Komende maanden post ik hier berichten vanuit verschillende hoeken in de wereld. Of dat er veel of weinig zijn blijft voorlopig, ook voor mij, nog een verrassing!

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 77237

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 15 April 2012

Jet's Multicultireis

Landen bezocht: