De wereld op z'n kop - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu De wereld op z'n kop - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu

De wereld op z'n kop

Door: jetdewereldreiziger

Blijf op de hoogte en volg Jannet

28 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Track update: op dit moment reizen wij met een campertje door Nieuw-Zeeland.

Zomer in januari, in een ‘Europees’ klimaat. Wel met tropische vegetatie op het Noordereiland her en der. Over de rest van Nieuw-Zeeland kunnen we nog niet berichten, want vandaag beginnen we met afzakken naar het zuiden. Op weg naar koelere oorden.

  • 27 Januari 2012 - 20:50

    Diny:

    Dag Jannet en Maarten

    Wat heerlijk om veel nieuws van jullie te krijgen,lijkt me enig met zo'n camper goede reis
    en doe voorzichtig liefs Frits en Diny

  • 28 Januari 2012 - 00:57

    Yolanda Meijer:

    Doe de groetjes aan mijn familie in Wellington:).
    Goeie reis hè en veel plezier, die camper ziet er echt leuk uit!

  • 28 Januari 2012 - 08:41

    Fran:

    hoi Jannet en Maarten

    wat een reis..en nu down under, ga je nog wennen in dit natte, koude maar ook gezellige kikkerlandje?? goede tocht weer, geniet ze en tot het volgende bericht, groetjes Fran

  • 29 Januari 2012 - 11:59

    Augusta:

    :) lijkt me heerlijk, rondreizen in een hippycamper!

  • 29 Januari 2012 - 13:58

    Ans:

    Ha lieve Jannet,
    Vandaag -zondag- trakteer ik me op consumeren via de laptop. Zo af en toe had ik tussen de bedrijven door een stukje reisverslag van je gelezen of even snel een foto bekeken, maar nu heb ik er eens uitgebreid de tijd voor genomen. En ik heb genoten; het is net of ik even met je mee op reis ben geweest! Reuze bedankt voor je inspiratie! Bedankt ook nog voor de mooie kaart die ik van je mocht ontvangen en het klopt wat erin staat (gunstig vooruitzicht en lichtpuntjes!).
    Ik ben reuze benieuwd naar je vervolg reistraject want je bent nu op de plek waar het reisplan, ten tijde van de wereldkaarttaart op 't werk, nog een open eind had.....
    Geniet'ze!

  • 01 Februari 2012 - 08:48

    Groetjes Uit Kopan:

    Hoi JeT
    Hier een kortegroet uit het frisse nepal
    De middagen worden weer ietsje warmer maarhetis lekker koud hier
    Met 16 mensen de retreat aan het doen13 van de novembervursus
    Morgenmomt Lama Zopa hier heen
    Ikheb hem al gezien in Bodhgaya
    Naar dit was wel eenverrassing, weet niet voorhoe langen ofwij hemkunnenspreken
    Wel Jangtse Chorje die komt inmaart enhebbenweeenmeetingmee
    De retraite is nu 14 dagen bezig
    Iedereenziek uit bodhgaya gekomen nu weer oke
    Ik ziedat je nog 73 dagen weg bent zalje verhalen
    enfoto,s lAter uitgebreid bekijken
    Ziet er goed uit
    Groetjes en een heel fijne tijd
    Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jannet

Hallo beste lezer! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn wereldreisblog. Komende maanden post ik hier berichten vanuit verschillende hoeken in de wereld. Of dat er veel of weinig zijn blijft voorlopig, ook voor mij, nog een verrassing!

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 77245

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 15 April 2012

Jet's Multicultireis

Landen bezocht: