Best op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu Best op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu

Best op Bali

Door: jetdewereldreiziger

Blijf op de hoogte en volg Jannet

25 Mei 2012 | Indonesië, Bali

Mosterd na de maaltijd, dat is het wel een beetje. Maar toch, voor de diehards: wie reist er mee terug naar Bali?

Het is ongelofelijk hoe de Balinezen hun eigen cultuur behouden te midden van de toeristenstromen. Het Hindoeïsme is er niet weg te denken: het eiland staat vol met Hindoeïstische tempels, elke compound heeft er een, en overal vind je offergaven van bloemen, fruit en wierook die dagelijks gebracht worden. Onze gids Yogi uit een klein dorp vindt het leven best op Bali. Hij ziet niet in waarom hij ooit ergens anders naartoe zou reizen.
Wat het groene paradijs te bieden heeft, vind je terug in woord, beeld en geluid via de link: https://picasaweb.google.com/116950898543516028876/GoogleMovies#5746458721722285362

Nu mist alleen het indrukwekkende China nog…

• 25 Mei 2012 - 14:05

Danielle De Jong:

Hoi Jannet, wat een schitterende foto's. Ben zelf 2 x op Bali geweest, en moet zeggen, voel mijn eigen daar thuis. Wat een mooi eiland, en lieve vriendelijke bevolking. Staat op mijn lijstje om nog eens te bezoeken.

• 25 Mei 2012 - 15:11

Mirjam:

Wouwiee! zeg dat wel : ) wat een mooie en humoristische reportage. Herkenbaar van toen ik 10was.
    liefs, en hopelijk tot snel een keertje, Mirjam

• 25 Mei 2012 - 15:26

Diny:

Dag Jannet
    Wat geweldig dat je er nog zo vol van bent,het is ook niet niks wat je allemaal gedaan
    en beleefd hebt. groetjes

• 03 Juni 2012 - 11:35

Dita:

Beste Jannet,

Leuke video van Bali. De herinneringen toen wij een weekje op Bali waren komen weer boven.
    Ik heb het destijds ook heel bijzonder en heerlijk gevonden op Bali. Wat ondanks de toeristen toch de eigen ceremonies en cultuur weet te behouden.
    groetjes Dita Tolkamp

Jannet

Hallo beste lezer! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn wereldreisblog. Komende maanden post ik hier berichten vanuit verschillende hoeken in de wereld. Of dat er veel of weinig zijn blijft voorlopig, ook voor mij, nog een verrassing!

Actief sinds 01 Juli 2011