Ik heb 'm! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu Ik heb 'm! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jannet Coppoolse - WaarBenJij.nu

Ik heb 'm!

Door: jetdewereldreiziger

Blijf op de hoogte en volg Jannet

19 Augustus 2011 | Nederland, Eindhoven

Dit gaat natuurlijk over mijn paspoort.

Inmiddels heb ik er ook een mooie stempel van het Nepalese consulaat bij. Toen ik daar binnenstapte was mijn eerste reactie: "He?!"
Het ademde de sfeer van even gezellig bij iemand op de thee. Een paar moderne zitjes in een mooi pand aan de Herengracht in Amsterdam, met wat boeken voorhanden om je in te kunnen lezen op de reisbestemming. Die waren verder niet nodig, want ik was meteen aan de beurt. Ik werd vriendelijk geholpen en na een minuut of tien stond ik weer buiten.

Vandaag verder geen tijd voor praatjes, maar snel op pad voor de laatste inkopen, kleren van de waslijn halen, mijn tas inpakken en dan op naar de verjaardag van mijn moeder.


  • 19 Augustus 2011 - 07:39

    Marijke Van Rosmalen:

    Nou je kunt nu met een gerust hart vertrekken..enne..proficiat met je ma

  • 19 Augustus 2011 - 09:10

    Lia:

    Hoi Jannet.
    Wat fijn dat het eindelijk is gelukt.
    Hele goede reis en pas goed op jezelf.


  • 19 Augustus 2011 - 15:45

    Martha:

    Nog één nachtje slapen...
    (of heb je daar teveel reiskriebels voor? ;-) )

  • 19 Augustus 2011 - 18:52

    Mariet:

    Hoi Jannet,

    Weer op pad, boeiend.
    Een goede reis.
    Ik ben benieuwd en je lees je berichten vol interesse.
    Felicitaties voor je mama. Is je dochter groot en dan mag je je steeds afvragen waar ze nu weer zal zijn en hoe het met haar gaat.

    Hartelijke groet,

    Mariet

  • 19 Augustus 2011 - 19:12

    Leny G-C:

    GEFELICITEERD, OOK MET DE VERJAARDAG VAN JE MOEDER.
    SUCCES VERDER MET ALLE VOORBEREIDING EN..............GOEDE REIS GEWENST AVONTUURLIJKE NICHT! WE VOLGEN JE OP DE SITE.
    LIEFS, IZAAK EN LENY

  • 20 Augustus 2011 - 08:58

    Martine:

    Hey Jannet,

    Klinkt spannend allemaal!!
    Heel veel plezier, ik ben errug benieuwd wat je allemaal nog gaat meemaken.
    IJsland is ook bijzonder he?! , ben je al bij de blue lagoon geweest?! Heerlijk!
    We gaan wrs begin november een weekje richting azie, maar dat moet ik allemaal nog uitzoeken.

    Geniet, geniet, geniet,
    groetjes Martine

  • 21 Augustus 2011 - 11:03

    Maartje:

    He Jannet,
    wat leuk dat je op wereldreis gaat! Een tikkeltje jaloers ben ik wel moet ik toegeven :)
    Maar ik wens jou (en je vader en Maarten??) een heel goede reis toe, met bijzondere ontmoetingen, indrukwekkende natuur en inspirerende mensen!

    goede reis,
    Maartje

  • 22 Augustus 2011 - 05:43

    Andrea:

    Hoi Jannet,

    Wat leuk dat je op wereldreis gaat! Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven. Heel veel plezier, geniet van deze bijzondere ervaring!

    Groetjes
    Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jannet

Hallo beste lezer! Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn wereldreisblog. Komende maanden post ik hier berichten vanuit verschillende hoeken in de wereld. Of dat er veel of weinig zijn blijft voorlopig, ook voor mij, nog een verrassing!

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 77308

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 15 April 2012

Jet's Multicultireis

Landen bezocht: